Účel školení: Dát obchodníkům k dispozici pro dosahování jejich cílů nástroj
nové éry – LinkedIn.
V čem pomůže školení LinkedIn pro obchodníky:
Díky LinkedIn se mi podařilo vyřešit několik ošemetných situací, například tyto:
Aleši, XY z firmy XX se mi přestal ozývat a potřebujeme dotáhnout objednávku. Můžeš zjistit co se stalo?
Aleši, máme potíž se společností AA, jsme na mrtvém bodě. Na koho se máme obrátit?
Kdo z firmy DD má pravomoc uzavřít objednávku? Kdo spolurozhoduje? Kdo mi může s uzavřením obchodu pomoci?
Pokud řešíte podobné otázky, právě pro Vás je školení LinkedIn pro obchodníky.Cíle školení – jsou odpovědi na následující otázky:
V jakých případech mi LinkedIn může pomoci tam, kde ostatní způsoby selhávají? Má pro mě smysl
být na LinkedIn? Budování kontaktů stojí čas, proč ho mám dávat zrovna do LinkedIn?
Jaká část mé cílové skupiny je na LinkedIn a jak mi ji pomůže LinkedIn oslovit a přesvědčit k obchodu
se mnou v neplacené i placené verzi? Jak si vyzkoušet zdarma bez rizika placenou verzi? Jsou i jiné
verze, než LinkedIn oficiálně nabízí? Používám LinkedIn efektivně, nebo něco přehlížím?
Mám mít profil v češtině, angličtině, nebo v jakých řečech? Jak si ho já v mojí práci mohu konkrétně
vylepšit?
Rozdělení účastníků:
Pokročilí (nad 500 kontaktů) – důraz je na představení využití výhod placeného profilu, který šetří
výrazně více času
Méně pokročilí – tipy jak efektivně využít neplacené verze
Program:
Social selling – proč je LinkedIn pro obchodníky v éře sociálních sítí užitečný
Jak moc má cílová skupina využívá LinkedIn?
Osobní profil, firemní profil, LinkedIn skupiny
Důležitost doporučení a jak jej získat
Jak hledat kontakty a jak získávat poptávky – u neplacené i placené verze
V menších skupinách pak cvičení:
Konkrétní tipy pro vylepšení osobních profilů účastníků školení
Vytipování vhodných LinkedIn skupin a založení jedné skupiny
Konkrétní žádosti o doporučení
Řešení konkrétních zadání jednotlivých obchodníků